pirmdiena, 2013. gada 23. septembris


Šo trešdien 25. septembrī plkst. 18.00 Valmieras integrētajā bibliotēkā notiks Grāmatu kluba tikšanās. Pa vasaru ierosinājām  izlasīt Mjūrielas Barberī „Eža elegance”. Romānā ir divas galvenās varones: 12 gadus vecu meitene, kura plāno savā 13 gadu jubilejā izdarīt pašnāvību un 54 gadus veca durvju sardze, kas strādā kādā no greznākajiem Parīzes namiem. Lai gan anotācija uz to varētu vedināt, stāsts nebūt nav depresīvs, drīzāk filozofisks, tajā ir daudz atsauču uz literatūru, mākslu, kino. Francijā pārdotāko grāmatu augšgalā tā pavadīja 102 nedēļas, arī Latvijā „Eža elegance” ir pamanīta un šogad tā ir iekļauta Lasīšanas veicināšanas programmas Vecāku žūrijas lasīšanas sarakstā.

Kā jau pēc labākajiem standartiem pienākas – katram bestselleram vajag pretī arī kino variantu, arī šīs grāmatas stāsts ir jau ekranizēts. Šoreiz to ir paguvuši izdarīt paši franči un 2009. gadā uz ekrāniem parādījās filma ar nosaukumu "Le hérisson" jeb "Ezis".  Portālā www.satori.lv kādreiz izskanēja viedokli, ka briti nemīl franču literatūru, jo tā ir pārgudra un gausa. Interesanti, ko attiecībā uz franču literatūru varētu teikt, mēs…. To varētu noskaidrot šajā "Grāmatu kluba" tikšanās reize.

17 comments:

  1. KREDĪTU AIZDEVUMI INC.


    Vai jūs esat izvēlējies, kur saņemt aizdevumus, bankas ir atteikušās un tagad esat satraukts par to, kur saņemt aizdevumu. LENDINGTREE piešķirs jums paredzēto aizdevumu. sazinieties ar mums pa e-pastu lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Aizdevums, lai viegli atmaksātu parādu?
    Aizdevums tāda biznesa uzsākšanai, kuru vēlaties veikt?
    Aizdevums izglītības vajadzībām?
    Aizdevums dzīvokļa iegādei?
    Aizdevums šīs sapņu automašīnas iegādei?

    Vairs nemeklējiet, aizdevumu izsniegšana kokiem INC piedāvā aizdevumus
    Nav slēptu maksājumu no 1 000 līdz 20 000 000 EUR / USD / POUNDS
    Ar ļoti zemu 3% procentu likmi
    Mēs esam izveidojuši kreditēšanas un
    finansiāla palīdzība klientiem visā pasaulē.

    Mēs cenšamies saglabāt savu izcilības līmeni Mēs
    piedāvāt mūsu pakalpojumus jebkurā diennakts laikā.
    Mēs piešķiram aizdevumu tiem, kam nepieciešama finansiāla palīdzība no 1 līdz
    20 gadi

    Mūsu pakalpojumi ietver arī

    . reāls finansējums
    . nekustamā īpašuma investors
    . celtniecības aizdevumi
    . uzņēmējdarbības uzsākšanas aizdevumi
    . mājokļa aizdevumi
    . Patēriņa kredīts,
    . FHA aizdevumi
    . personīgie aizdevumi
    . auto aizdevumi
    utt. Ja jums nepieciešams aizdevums vai finansiāla palīdzība, sazinieties ar mums pa tālr

    e-pasts: lendingtreegroupinc@gmail.com

    e-pasts: aizdevums-tree@outlook.com

    WhatsApp: +1(213)419-2419

    Silta doma

    AtbildētDzēst
  2. Labdien, mans vārds ir Klaudija Kleina, es esmu aizdevējs un arī finanšu konsultants.

    Vai jums ir nepieciešams finanšu atbalsts? Vai jums ir nepieciešams aizdevums dažādiem mērķiem? ja jūsu atbilde ir apstiprinoša, es ieteiktu jums sazināties ar manu firmu, izmantojot | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 | un jūsu kontā ir aizdevums 24 stundu laikā, jo mēs piedāvājam izcilus aizdevuma pakalpojumus visā pasaulē.

    Mēs piedāvājam visa veida aizdevumu pakalpojumus (individuālais aizdevums, biznesa aizdevums un daudzi citi), mēs piedāvājam gan ilgtermiņa, gan īstermiņa aizdevumus, kā arī jūs varat aizņemties līdz 15 miljoniem eiro. Mans uzņēmums palīdzēs sasniegt dažādus mērķus ar plašu aizdevuma produktu klāstu.

    Mēs zinām, ka likumīga aizdevuma saņemšana vienmēr ir bijusi milzīga problēma Personām, kurām ir finansiālas problēmas un kurām nepieciešams risinājums, daudziem cilvēkiem ir tik grūti iegūt kapitāla aizdevumu no savām vietējām bankām vai citām finanšu institūcijām, ņemot vērā augsto interesi. likme, nepietiekams nodrošinājums, parāda un ienākumu attiecība, zems kredītreitings vai kādi citi iemesli.

    Vairs nav gaidīšanas laika vai stresaino bankas apmeklējumu. Mūsu pakalpojums ir pieejams visu diennakti - jūs varat saņemt aizdevumu un veikt darījumus jebkurā vietā un vietā, kur jums tas nepieciešams.

    Mēs sniedzam 24 stundu pasaules klases aizdevuma pakalpojumus. Jautājumi / jautājumi? - Nosūtīt e-pastu uz | spotlightglobalservices@gmail.com | vai nosūtiet mums ziņojumu vietnē WhatsApp: +4915758108767 |.

    Jūs varat viegli mūs pārbaudīt mūsu vietnē, izmantojot:
    https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial

    Jūsu ģimenei, draugiem un kolēģiem nav jāzina, ka jums ir maz naudas, vienkārši rakstiet mums un jūs saņemsit aizdevumu.

    Jūsu finansiālā brīvība ir jūsu rokās!

    AtbildētDzēst
  3. Piesakies aizdevumam NOVA GLOBAL FINANCE ar 3% procentu likmi.

    Neatkarīgi no tā, vai vēlaties palielināt savu dzīvesveidu, vai arī jums ir negaidīti izdevumi, NOVA GLOBAL FINANCE aizdevums ir rentabls veids, kā to panākt.

    Nova Global Finances ir elastīga: jūs varat aizņemties līdz 10 miljoniem eiro un ar piemērotu atmaksas periodu no 1 līdz 30 gadiem. Mēs piedāvājam plašu personīgo aizdevumu, biznesa aizdevumu, mājokļu un parāda konsolidācijas aizdevumu klāstu, kurus var pielāgot jūsu mainīgajām vajadzībām un apstākļiem ar 3% procentu likmi.

    Ko jūs saņemat:
     tūlītēja piekļuve jūsu līdzekļiem pēc apstiprināšanas
     Konkurētspējīgas procentu likmes
     elastīgi atmaksas termiņi
     Spēja ātrāk nomaksāt aizdevumu (papildu maksājumi samazina aizdevuma kapitālu)
     Viegla apstiprināšana, ja jums nepieciešami papildu līdzekļi
     Jūs varat pieteikties aizdevumam sev ērtā vietā un laikā

    Kā pieteikties:
    Pieteikšanās kredītam ir ātra un vienkārša! Uzņēmumiem vai personām, kuras vēlas pieteikties aizdevumam Nova Global Finances un kurām nepieciešama plašāka informācija par KĀ PIETEIKTIES, SŪTĪT E-PASTU uz adresi (novaglobalfinances@gmail.com) VAI sazināties ar Camilla Karlsen vietnē whatsApp: +31642117819, lai iegūtu vairāk informācijas un mutiskas instruktāžas. Piesakieties T & C.

    Kamilla Karlsena
    Vecākais aizdevumu menedžeris

    AtbildētDzēst
  4. patiesi, es vēlos novērtēt LAPO mikrofinansējumu par to, ka viņš man piešķīra aizdevumu 19 000 eiro apmērā, lai rūpētos par savu slimo bērnu. ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, izvairieties no viltotu aizdevēju krāpšanās un piesakieties, izmantojot reālu aizdevumu kompānijas e -pastu lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki.
    Tas bija neticami, ka es saņēmu aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Esmu priecīgs, ka saņēmu aizdevumu no aizdevēja, kurš man palīdzēja ar aizdevumu. Es izmēģināju citu pakalpojumu, bet nekad nevarēju saņemt aizdevumu no šiem pakalpojumiem. Daži no viņiem lūgs man aizpildīt daudz dokumentu, un tas galu galā nebeidzas labi. Bet man ir prieks satikt Latvijas pilsoni Sandiju KUPLEŅA kungu. Man bija iespēja saņemt aizdevumu 50 000 eiro apmērā. Tagad manam biznesam klājas labi, un es vēlos visiem šodien pastāstīt, jo viņi ir ātri, 100% uzticami un uzticami ar 2% likmi. Tagad es atmaksāju aizdevumu, ko saņēmu no Guro Finance Home. Jūs varat sazināties ar viņiem un netērēt savu laiku. e-pasts: sduplens@gmail.com

    AtbildētDzēst
  6. Sveiki, mani sauc Karolīna Glovskas kundze. Es dzīvoju Apvienotajā Karalistē pagājušajā nedēļā. Es meklēju steidzamu aizdevumu USD 100 000 apmērā, lai uzsāktu uzņēmējdarbību un samaksātu savus rēķinus, kuriem pieteicos uzņēmumā Rank Carlos Loan Company Dienvidāfrikā. Mani izkrāpa par 2000 USD, jo pagājušajā nedēļā es joprojām meklēju aizdevumu, taču kādu dienu redzēju, ka Darvins internetā publicēja, kā viņš iekasē maksu no aizdevuma, tāpēc es sekoju saitei zem e-pasta adreses (loancreditinstitutions00@gmail.com ) Tad es pieteicos aizdevumam $ 100 000, bet pirms pieteikšanās baidījos, ka netikšu atkal izkrāpts, tāpēc visu savu darbu nodevu Dievam un aizdevu kredītiestādēm, tāpēc to pieprasīju. Es nekavējoties pieprasīju, lai 72 stundu laikā saņemtu aizdevumu savā bankas kontā šeit, Lielbritānijā, tāpēc vēlos to izmantot. Neliela iespēja pateikt visiem šeit Apvienotajā Karalistē, lai nepiesakās nevienam aizdevumam, kas nav apdrošināts un ka es zinu, ka ir daudzi aizdevēji, kuri patiesībā nav, bet šajā gadījumā par kredītiestādēm es uzticos viņam, jo ​​esmu apmierināts ar to, ka viņš ir tiešām un viņa aizdevums ir apdrošināts, tāpēc es viņai šodien nosūtu zem viņas kontaktadreses. sazinieties ar uzņēmumu pa e-pastu: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999 un arī Karolīna Glovskas kundze ir šeit, lai dzirdētu mūsu pašu liecību tāpat kā es, jo es nevaru paturēt šo lielisko stāstu no sirds, tāpēc es dalos ar katru. viena no labajām lietām, ko aizdevuma kredītiestādes ir palīdzējušas man un manai ģimenei, tāpēc uzturiet kontaktus, lai satiktos ar aizdevumu kredītiestādēm un izpirktu savu aizdevumu bez jebkādas ielas un vilšanās, gaidot jūsu lielisko liecību, un šodien mana dzīve ir mainījusi vēsturi uz Godību un Dievu. svētī jūs un jūsu ģimeni, sekojot mūsu valsts labumam Apvienotajā Karalistē un Dievs svētī aizdevumu kredītiestādes. sazinieties ar uzņēmumu pa e-pastu: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999

    AtbildētDzēst
  7. Mani sauc Ketrīna Adamsa kundze. Es dzīvoju ASV, es vēlos izmantot šo datu nesēju, lai brīdinātu visus aizdevuma meklētājus, lai viņi būtu ļoti uzmanīgi, jo visur ir krāpnieki. Pirms dažiem mēnešiem es biju finansiāli saspringta, un mana izmisuma dēļ mani apkrāpa vairāki tiešsaistes aizdevēji. Es biju gandrīz zaudējis cerību, līdz mans draugs mani novirzīja uz ļoti uzticamu aizdevēju, kas baidās no aizdevēja, ko sauc par kredītiestādēm, kas man aizdod nenodrošinātu aizdevumu USD 115 000 apmērā četrās bankas darba dienās bez jebkāda stresa. Ja jums ir nepieciešams jebkāda veida aizdevums, vienkārši sazinieties ar viņu pa e-pastu. loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999 Es izmantoju šo mediju, lai brīdinātu visus aizdevuma meklētājus par elli, kurai esmu nonācis šo krāpniecisko aizdevēju rokās. Un es nenovēlu, lai pat manam ienaidniekam izietu cauri tādai ellei, ko es izgāju šo krāpniecisko tiešsaistes aizdevēju rokās, es arī vēlos, lai jūs palīdzētu man nodot šo informāciju citiem, kuriem arī ir nepieciešams aizdevums, tiklīdz jūs Es arī saņēmu jūsu aizdevumu no Džulianas Hofmanes kundzes, es lūdzu, lai Dievs dod viņai ilgu mūžu. Dievs svētī viņu mūžīgi par labajām lietām, ko viņa ir paveikusi manā dzīvē. Katrīna Adamsa kundze
    sazinieties ar: loancreditinstitutions00@gmail.com / WhatsApp: +393512114999

    AtbildētDzēst
  8. Labrīt, mani sauc Ahmads Asnuls Brunejs un es dzīvoju latvijā. Vēlos runāt par Dieva labestību manā dzīvē pēc tik daudzu mēnešu mēģinājuma saņemt aizdevumu internetā, un es tiku izkrāpts, tāpēc es biju izmisumā iegūt aizdevums no likumīga aizdevēja tiešsaistē, tad es redzēju komentāru no drauga, vārdā Valters Čads, un viņš runāja par šo likumīgo aizdevuma kompāniju, kurā viņš saņēma aizdevumu ātri un viegli bez jebkāda stresa, tāpēc viņš mani iepazīstināja ar dāmu, vārdā kundze. Julian Hoffman, kurš kontrolē uzņēmumu ar nosaukumu Loan Credit Institutions, tāpēc es pieteicos aizdevuma summai 75 000,00 dolāru apmērā ar zemu procentu likmi 2%, tāpēc aizdevums tika apstiprināts un iemaksāts arī manā bankas kontā. tas bija veids, kā es varēju saņemt aizdevumu, lai uzturētu savu salauzto biznesu, kā arī apmaksātu rēķinus, tāpēc iesaku ikvienam, kurš vēlas ātri un viegli saņemt aizdevumu, sazināties ar viņu Aizdevuma uzņēmumam pa e-pastu: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) / vai Whatsapp: +393512114999, lai saņemtu jebkāda veida aizdevumu, kas jums nepieciešams, paldies, ka izlasījāt manas dzīves lieliskāko atsauksmi.

    AtbildētDzēst
  9. Labdien visiem, mani sauc Djego Fransisko no Madrides, bet esmu uzaudzis Hjūstonā, Teksasā. Esmu šeit, lai iepazīstinātu ar lielisku un uzticamu uzņēmumu ar 100% īstu Džesikas Rojasa aizdevuma kompāniju. Es biju ļoti sliktā situācijā, mana mamma bija ļoti slima ar krūts vēzi, tāpēc man bija vajadzīga palīdzība no jebkuras vietas, bet tas bija veltīgi, tāpēc mans draugs mani iepazīstināja ar šo lielisko uzņēmumu, jo mana valsts piedāvā aizdevumu ar augstu procentu likmi Man nebija citas izvēles, kā meklēt aizdevumu no citas valsts, ko mans draugs iepazīstināja ar Džesikas Rojas Loan Company. God Be The Glory, šis uzņēmums ir ļoti lielisks un patiess, tāpēc es pieprasīju aizdevuma summu 50 000,00 USD manas mammas ārstēšanai un neliela biznesa uzsākšanai. lai būtu pārsteigts, es nekavējoties saņēmu brīdinājumu par aizdevuma pilnu informāciju, kas no manis tika aizpildīta un apstiprināta, un paldies Dievam, ka uzņēmuma vadība apstiprināja manu aizdevumu. un es saņēmu savu brīdinājumu par aizdevumu nākamo 24 stundu laikā, kā man solīja Džesikas Rojas Loan klientu apkalpošanas dienests.

    Šeit ir uzņēmuma pasts, ja plānojat ņemt aizdevumu { Jessicarojasloanfirm1998@hotmail.com ] VAI WhatsApp tieši +1 (325) 231-4574

    Ar laba vēlējumiem

    Djego Fransisko

    AtbildētDzēst
  10. Sveiki, vai jūs meklējat parādu konsolidācijas aizdevumu, aizdevumus bez ķīlas, biznesa aizdevumus, hipotēkas aizdevumus, automašīnu aizdevumus, studentu aizdevumus, personīgos aizdevumus, riska kapitālu utt.! Esmu privāts aizdevējs, izsniedzu aizdevumus uzņēmumiem un privātpersonām ar zemām un saprātīgām procentu likmēm 2%. E-pasts uz: christywalton355@gmail.com

    AtbildētDzēst
  11. Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus un finanšu pakalpojumus. Mūsu aizdevumi ļoti no uzņēmumiem līdz privātpersonu aizdevumiem vai gariem vai īsiem termiņiem ar izdevīgām procentu likmēm (2%). Mūsu aizdevuma process ir ļoti ātrs un uzticams ar garantijām. Lai iegūtu papildinformāciju par mūsu pakalpojumiem, apmeklējiet mūs mūsu e-pastā; { pedrosalvador346@gmail.com }, lūdzu, dariet mums zināmu, cik liels aizdevums jums ir nepieciešams un vēlaties aizdevuma ilgumu. Mēs ceram dzirdēt no jums. Jūs varat nosūtīt ziņojumu uz e-pasta adresi

    AtbildētDzēst
  12. HELLO Aizdevuma piedāvājuma brīdinājums ikvienam! Vai jums ir finansiālas grūtības un jums ir nepieciešama steidzama kredīta/finansiālā palīdzība? Vai arī jums ir nepieciešams aizdevums, lai uzsāktu/palielinātu savu biznesu vai iegādātos savu sapņu māju. SAŅEMT TŪLĪTĒJĀ AIZDEVUMA APSTIPRINĀJUMU 100% GARANTĒTU ŠODIEN Neatkarīgi no JŪSU KREDĪTA REZULTĀTA. E-pasts: { larrybright424@gmail.com }, viņi ir uzticami, ātri sazinās un uzticami

    AtbildētDzēst
  13. Vai jums ir nepieciešams ārkārtas aizdevums, lai nomaksātu parādu vai kapitāla aizdevums, lai uzlabotu savu biznesu? Vai jūs ir noraidījušas bankas un citas finanšu aģentūras? Vai jums ir nepieciešama kredīta apvienošana vai hipotēka? Nemeklējiet tālāk, jo mēs esam šeit, lai visas jūsu finansiālās problēmas atstātu aiz muguras. Sazinieties ar mums pa e-pastu: {larrybright424@gmail.com} Mēs piedāvājam ieinteresētajām pusēm aizdevumus ar saprātīgu procentu likmi 2%. Diapazons ir no 5 000,00 eiro līdz 100 000 000,00 eiro

    AtbildētDzēst
  14. Mēs piedāvājam visu veidu aizdevumus un finanšu pakalpojumus. Mūsu aizdevumi ļoti no uzņēmumiem līdz privātpersonu aizdevumiem vai gariem vai īsiem termiņiem ar izdevīgām procentu likmēm (2%). Mūsu aizdevuma process ir ļoti ātrs un uzticams ar garantijām. Lai iegūtu papildinformāciju par mūsu pakalpojumiem, apmeklējiet mūs mūsu e-pastā; { larrybright424@gmail.com }, lūdzu, dariet mums zināmu, cik liels aizdevums jums ir nepieciešams un vēlaties aizdevuma ilgumu. Mēs ceram dzirdēt no jums. Jūs varat nosūtīt ziņojumu uz e-pasta adresi

    AtbildētDzēst
  15. Es dzīvoju Nīderlandē un vai šodien esmu laimīga sieviete? Es teicu sev, ka es ieteiktu jebkuru aizdevēju, kas varētu mainīt manu un manas ģimenes dzīvi ikvienam, kurš meklē aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums un esat 100% pārliecināts, ka atmaksāsit aizdevumu, sazinieties ar viņiem šodien pa e-pastu: lapofunding960@outlook.com

    AtbildētDzēst
  16. Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu:
    UZŅĒMUMS: Iskandar Lestari aizdevumu uzņēmums
    e_mail:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsu pakalpojumi... 100% garantija

    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS FINANSIĀLA PALĪDZĪBA?
    VAI JŪS ESAT KĀDĀ FINANŠU KRĪZĒ?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI, LAI UZSĀKTU SAVU UZŅĒMUMU?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI PARĀDA NODROŠINĀŠANAI?
    VAI JUMS NEPIECIEŠAMS LĪDZEKĻI, LAI ATMAKSĀTU RĒĶINUS VAI UZSĀKT LABU UZŅĒMĒJDARBĪBU?

    VAI JUMS IR ZEMS KREDĪTA REZULTĀTS UN JUMS IR GRŪTI IEGŪT KAPITĀLA PAKALPOJUMUS NO VIETĒJĀM BANKĀM UN CITIEM FINANŠU INSTITŪTĀM?

    ŠEIT IR JŪSU IESPĒJA IEGŪT FINANŠU PAKALPOJUMUS NO MŪSU UZŅĒMUMA. MĒS PIEDĀVĀJAM ŠĀDU FINANSĒJUMU PERSONĀM-

    *KOMERCIJAS FINANSES
    *PERSONĪGĀS FINANSES
    *BIZNESA FINANSES
    *CELTNIECĪBAS FINANSES
    *UZŅĒMĒJDARBĪBAS FINANSES UN DAUDZ CITU:

    SĪKĀKĀK INFORMĀCIJAS LAIKĀ SAZINIETIES AR MUMS, IZMANTOJIET
    .
    Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu:
    UZŅĒMUMS: Iskandar Lestari aizdevumu uzņēmums
    e_mail:[[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]]
    Mūsu pakalpojumi... 100% garantija

    AtbildētDzēst
  17. Es vēlētos jūs visus ieteikt uzticamam un patiesam privātā aizdevuma aizdevējam, kurš apstiprināja manu aizdevumu tikai dažu stundu laikā pēc tik daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem saņemt aizdevumu, es biju pārsteigts un priecīgs, ka privātais aizdevējs mani izglāba un piedāvāja aizdevums ar 2% procentu likmi, sazinieties ar viņu tagad, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums E-pasts: christywalton355@gmail.com

    AtbildētDzēst